2013. április 3., szerda

ÉLEK!

Sziasztok!

Jópár hónapja nem jelentkeztem, nem hoztam új részt, és ezért szeretnék bocsánatot kérni. Muszáj volt szünetet tartanom, és nem jár dicséret azért, mert erről nem szóltam, hanem mindenféle figyelmeztetés nélkül eltűntem. Összejött mostanában az élet... de nem szeretnélek benneteket a magyarázkodásommal untatni. 
Szóval... új részt nem ígérek egyenlőre, de igyekszem ismét beiktatni a blogolást a mindennapjaimba, és ismét elkezdeni írni. :)

Kitettem egy szavazást, és amennyiben elég "igen" szavazat gyűlik össze egy hét alatt, újra nekiállok részeket hozni. 

xxx

1 megjegyzés:

  1. engem nem enged szavazni:c úgyhogy ide nyilvánítok véleményt: IGEEEEEEEEEEEEEEEN! imádom a blogod nehogy abba hagyd mert, tudod.. nekem van egy baseball ütőm.. és igen, ezt veheted fenyegetésnek:P
    najó, komolyra fordítva a szót: szeretem amit írsz, szeretem ahogyan írsz, és biztos vagyok benne hogy nem csak én vagyok így ezzel:))
    Mind nagyon várjuk a következő részt:D úgyhogy ne kínozz bennünket még több szünettel:)

    VálaszTörlés