2012. augusztus 22., szerda

Ennyi.

Sziasztok! :)

Gondolkodtam, és arra jutottam, hogy szerintem abbahagyom a blogolást. Úgy látom, hogy nem igazán érdekel senkit (tisztelet a 2-3 kivételnek), hogy mit írok. Így van? Oké, nincs semmi baj, tudomásul veszem, és befejezem. Nekem nem a blogolás, hanem az írás a fontos, és írni pedig magamnak is tudok. 
Csak egy kérdésem van: mit kéne tennem, hogy olvassatok, és kommenteljetek? Én írok nektek, de ennél többet nem tudok nyújtani... sajnálom, úgy látszik, hogy bloggerként leszerepeltem. Ilyen az élet. Viszont az nagyon elkeserít, hogy 3 (!!!) komment nem tud összegyűlni, miután facebook-ra háromszor (!!!) és twitterre sem egyszer posztoltam ki. Most komolyan.. szar író lennék? Én eddig komolyan azt hittem, hogy ez az egyetlen dolog, amiben jó vagyok, de már efelől is erős kételyeim vannak. :|

Csak ennyit akartam, viszontlátásra. xx

ps.: a 3 kommentes dolog áll, mert a blog legelején megígértem.

8 megjegyzés:

  1. erről már többször is kifejtettem a véleményemet...egyáltalán nem örülök :(

    VálaszTörlés
  2. Szerintem kifejezetten jól írsz:) de a balesetet és a felgyógyulást követően(és ez csak egy szubjektív vélemény és nem sértés vagy ilyenek)kezdtek unalmasak lenni a részek. :/ Mióta ezek voltak nem kapott el sem síró sem mosolygó görcs mint mikor ott csücsültek félholtan az autóban.. Ettől függetlenül ne hagyd abba, de találj ki valami izgalmas és eseménydús folytatást.;)

    VálaszTörlés
  3. Nem teheted ezt!!!!
    komolyan. én olvasom a blogot és nem mindig, de például az utolsó részhez is írtam kommentet!
    nem fejezheted be, mert egyedül ezt a Niall-es blogot olvasom és imádom!!!! :3

    VálaszTörlés
  4. Nehoooogy már.Én,azért nem kommiztam mert telóról olvastalak és onnan nagyon szarakszik.A gépen meg elfelejtettem!! Én nagyooooooon szeretem a blogod.Ezzel kínzoool.Neeee már!!!!

    VálaszTörlés
  5. Szeretem amit írsz ne hagyd abba

    VálaszTörlés
  6. neee :( mond h nem igaz kérlek♥:(( kedvenc blogom...legalább miattam írd plííz :((((( ne hagyd abba.fantasztikus író vagy és engem érdekel...másokat is. hidd el. az egy dolog h lusták komizni...tudom milyen. ahhoz képest régen mennyi volt most örülök ha kapok párat :// de azért ne hagy abba.. légysziii♥:'(x

    VálaszTörlés
  7. Én már kifejtettem a véleményem!;)

    VálaszTörlés